Дисципліни: "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Промисловий маркетинг "Комерційна діяльність посередницьких підприємств".
Коло наукових інтересів: міжнародний маркетинг; маркетинг міжнародного туризму; інформаційний ринок.
Скринька: halynap@yahoo.de
Публікації.
1. Інформаційні підприємства: види і умови діяльності. –Тернопіль: Економічна думка, 1998. Ринок інформаційних послуг. – Донецьк, ІЕП НАН України, 1998. Глосарій з маркетингу для студентів інтегрованої німецько-україномовної програми двох дипломів (на німецькій мові).- Тернопіль, 2007.
2.
Еволюція теорії маркетингу
туризму /
Економіка: проблеми теорії
та практики. - 2010. - №1. – С. 25-34.
3.
Вплив світової економічної
кризи на розвиток міжнародного туризму /
Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка.
– 2010. - №2. – С. 118-224.
4.
Міжнародний туризм як
економічна категорія: теоретичні аспекти /
Українська наука: минуле,
сучасне, майбутнє. – 2010. - №1.
5.
Культура як феномен
маркетингу міжнародного туризму /
Актуальні проблеми
економіки та менеджменту: теоретичні і практичні аспекти(матеріали І Міжнар.
наук.-практ. конф.). – Хмельницьк: Хмельн. нац. у-т, 2010. – С. 212-214.
6.
Просування туристичного
бренду Україна в контексті Євро-2012 /
Електронний ресурс.
7.
Міжнародний туристичний
бізнес в умовах глобалізації /
Розвиток бізнесу:
національний та міжнародний дискурс (матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф.). –
Донецьк: ДонУЕТ, 2010.
8.
Міжкультурний маркетинг у
туризмі /
Перспективи розвитку
економіки України: теорія, методологія, практика (матеріали XV Міжнар.
наук.-практ. конф.). – Луцьк: Волин. нац. у-т ім. Л. Українки, 2010. – С.
359-360.
9.
Оцінювання студентами
навчального процесу /
Збірник тез доповідей
науково-методичного семінару „Проблеми якості вищої освіти в Європейському
просторі”. – Тернопіль, 2010. – С.30-32.
10.
Формування бренду „Україна”
на світовому ринку туристичних послуг /
Збірник тез доповідей
міжнародної наукової конференції
"Глобальні світоцивілізаційні процеси та економічна політика європейських
країн, що розвиваються”, Тернопіль, 2010. – С.162-164.
11.
Маркетинг на ринку
міжнародних туристичних послуг /
Тернопіль: Економічна думка
ТНЕУ, 2011 – 280 с.
12.
Концепція сталого розвитку
сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузі /
Вісник Тернопільського
національного університету. – 2011. - №5-2.
13.
Міжнародний
туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішення /
Вісник
Тернопільського національного університету. - 2011. - № 4. -С. 129-133.
14.
Розвиток
міжнародного туризму після світової економічної кризи 2008-2009 pp. /
Галицький
економічний вісник. - 2011. -№ 1 (30).-С. 11-14.
15.
Маркетинг
міжнародного туризму: міжкультурний вимір /
Економіка.
Управління. Інновації. Електронне наукове фахове видання ЖДУ ім. І. Франка. –
2011 . – № 1 (5).
16.
Засоби
маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному
ринку /
Журнал
Європейської економіки. – 2011. – Том 10 (№2). – С. 171-177.
17.
Туристичний
імідж України: суть та проблеми формування /
Вісник
Тернопільського національного університету. - 2011. - № 3. -С. 16-22.
18.
Теоретичні
аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг /
Галицький
економічний вісник. № 3. - 2011. – С. 78-85.
19.
Технології формування і
просування туристичного іміджу України /
Туристична індустрія:
сучасний стан та пріоритети розвитку: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. -
Вип. 6, т. 2. - Луганськ: Вид-во ДЗ „ЛНУ ім. Т. Шевченка”, 2011. – С.53-59.