Заячковська Галина Адамівна

Посада: доцент кафедри міжнародної економіки, к.е.н. за спеціальністю 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)". 

Дисципліни: "Маркетинг", "Міжнародний маркетинг", "Промисловий маркетинг "Комерційна діяльність посередницьких підприємств".

Коло наукових інтересів: міжнародний маркетинг; маркетинг міжнародного туризму; інформаційний ринок.

Скринька: halynap@yahoo.de

Публікації.

1. Інформаційні підприємства: види і умови діяльності. –Тернопіль: Економічна думка, 1998. Ринок інформаційних послуг. – Донецьк, ІЕП НАН України, 1998. Глосарій з маркетингу для студентів інтегрованої німецько-україномовної програми двох дипломів (на німецькій мові).- Тернопіль, 2007.
2. Еволюція теорії маркетингу туризму / Економіка: проблеми теорії та практики. - 2010. - №1. – С. 25-34.
3. Вплив світової економічної кризи на розвиток міжнародного туризму / Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. – 2010. - №2. – С. 118-224.
4. Міжнародний туризм як економічна категорія: теоретичні аспекти / Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. – 2010. - №1.
5. Культура як феномен маркетингу міжнародного туризму / Актуальні проблеми економіки та менеджменту: теоретичні і практичні аспекти(матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф.). – Хмельницьк: Хмельн. нац. у-т, 2010. – С. 212-214.
6. Просування туристичного бренду Україна в контексті Євро-2012 / Електронний ресурс.
7. Міжнародний туристичний бізнес в умовах глобалізації / Розвиток бізнесу: національний та міжнародний дискурс (матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф.). – Донецьк: ДонУЕТ, 2010.
8. Міжкультурний маркетинг у туризмі / Перспективи розвитку економіки України: теорія, методологія, практика (матеріали XV Міжнар. наук.-практ. конф.). – Луцьк: Волин. нац. у-т ім. Л. Українки, 2010. – С. 359-360.
9. Оцінювання студентами навчального процесу / Збірник тез доповідей науково-методичного семінару „Проблеми якості вищої освіти в Європейському просторі”. – Тернопіль, 2010. – С.30-32.
10. Формування бренду „Україна” на світовому ринку туристичних послуг / Збірник тез доповідей міжнародної наукової  конференції "Глобальні світоцивілізаційні процеси та економічна політика європейських країн, що розви­ваються”, Тернопіль, 2010. – С.162-164.
11. Маркетинг на ринку міжнародних туристичних послуг / Тернопіль: Економічна думка ТНЕУ, 2011 – 280 с.
12. Концепція сталого розвитку сфери туризму як засіб післякризового відновлення галузі / Вісник Тернопільського національного університету. – 2011. - №5-2.
13. Міжнародний туризм в Україні: проблеми розвитку та шляхи вирішення / Вісник Тернопільського національного університету. - 2011. - № 4. -С. 129-133.
14. Розвиток міжнародного туризму після світової економічної кризи 2008-2009 pp. / Галицький економічний вісник. - 2011. -№ 1 (30).-С. 11-14.
15. Маркетинг міжнародного туризму: міжкультурний вимір / Економіка. Управління. Інновації. Електронне наукове фахове видання ЖДУ ім. І. Франка. – 2011 . – № 1 (5).
16. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку / Журнал Європейської економіки. – 2011. – Том 10 (№2). – С. 171-177.
17. Туристичний імідж України: суть та проблеми формування / Вісник Тернопільського національного університету. - 2011. - № 3. -С. 16-22.
18. Теоретичні аспекти сегментації ринку міжнародних туристичних послуг / Галицький економічний вісник. № 3. - 2011. – С. 78-85.
19. Технології формування і просування туристичного іміджу України / Туристична індустрія: сучасний стан та пріоритети розвитку: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. - Вип. 6, т. 2. - Луганськ: Вид-во ДЗ „ЛНУ ім. Т. Шевченка”, 2011. – С.53-59.

Choose your language



GISMETEO: Погода по г.Тернополь
Курсы валют

Вчитись ніколи не пізно!




Календар

«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Наше опитування

Як Вам працюється після святкування Дня студента?

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів
Всього голосувало: 108

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0